تهران میدان ولیعصر، ابتدای خیابان کریمخان، ساختمان ۳۱۴، طبقه ۳، واحد ۶

سیم وایرکات مصرفی

توضیحات کوتاه سیم وایرکات مصرفی

  • سیم برنجی
  • سیم روکش روی (نقره ای)
  • سیم X (خرمایی)
  • در قرقره ها ۳/۵، ۵ و ۸ کیلویی
  • کشش نرم و کشش سخت
  • با قطر های ۰/۱، ۰/۱۵، ۰/۲، ۰/۲۵، ۰/۳

با برند بدرا و کارمو

 

تماس بگیرید

اشتراک گذاری:

سیم وایرکات

سیم وایرکات به جای برش مواد، آنها را ذوب یا بخار می کند. اگر درباره سیم وایرکات نمی‌دانید، پیشنهاد می‌شود حتما به صفحه سیم وایرکات چیست مراجعه کنید.

این عملیات ذوب یا بخار شدن درون یک مایع دی الکتریک صورت می پذیرد. تراشه های نسبتاً کوچکی تولید می کند و یک خط برش بسیار دقیق ایجاد می کند. ماشینکاری تخلیه الکتریکی با سیم (EDM) یا همان (Wire electrical discharge machining) فرایندی از ماشینکاری فلز است که در آن یک ابزار هزاران جرقه را به یک قطعه کار فلزی می ریزد. سیم وایرکات روی قطعات مقاوم در برابر فرایندهای ماشینکاری معمولی کار می کند، اما فقط در صورت رسانایی الکتریکی این قطعات؛ که شامل فولاد ، تیتانیوم ، فوق آلیاژها، برنج و بسیاری دیگر از فلزات می باشد.

پذیرش گسترده این تکنولوژی در صنعت منجر به طیف گسترده ای از کاربردهای EDM شده است. زیرا بسیار متنوع است، می تواند فلزات سخت را برش دهد و از فضای کار نسبتاً کم حجم استفاده می کند.

تجهیزات EDM برش سیم توسط ابزار کنترل عددی رایانه ای یا همان دستگاه های CNC استفاده می شود. این دستگاه ها می تواند سیم را روی یک محور سه بعدی کنترل کند تا انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. برشهای ساده با تغییر مختصات x-y برش و برشهای پیچیده تر با افزودن محورهای حرکت به راهنماهای سیم صورت می گیرد. سیم وایرکات قادر به برش فلزات به نازکی 0.004 اینچ می باشد.

اینجا اینجا

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به ایده آل تجهیز کارینا می‌باشد © ۱۴۰۲