تهران میدان ولیعصر، ابتدای خیابان کریمخان، ساختمان ۳۱۴، طبقه ۳، واحد ۶

روغن وایرکات چیست؟

روغن وایرکات چیست؟

با از بین بردن روغن وایرکات دودی، بدبو و بر پایه نفت سفید، تاثیر خوبی بر مشتریان بالقوه بگذارید، راهی آسان برای تمیز کردن تصویر شما و بهبود نتیجه شما.

روغن‌های وایرکات با برند mobil، سیال‌های دی الکتریک چند منظوره برای استفاده در تمام ماشین‌های تخلیه به‌ویژه برای کارهای خشن، تکمیل و فوق‌افرینش هستند. اینها با سیال با خلوص بالا برای حداکثر بهره وری دستگاه و راحتی اپراتور هنگام استفاده در ماشینکاری تخلیه الکتریکی طراحی شده اند. شیمی این محصولات تعادل صحیح ویسکوزیته، فرار، پایداری اکسیداسیون، ویژگی های انتقال حرارت و سمیت کم را فراهم می کند. آنها سیالات بسیار تصفیه شده، باریک برش و با ویسکوزیته کم هستند و به عنوان عایق بین ابزار و قطعه کار عمل می کنند.

آیا می دانید چگونه روغن دی الکتریک وایرکات را انتخاب کنید؟

اگر به اندازه کافی بزرگ شده اید که روزهای ساخت قالب تزریقی با روغن دی الکتریک منزجر کننده وایرکات را به یاد بیاورید، می توانید از تمیزی، بی بو (تقریبا) و بی خطر بودن مایعات موجود در سینک وایرکات این روزها قدردانی کنید.
کف کار در انتهای اتاق بوی گازوئیل می داد با آن همه بخارهای منزجر کننده ای که در ریه ها خیس می شد. از این گذشته، بوهایی که استشمام می کنیم در واقع ذرات ریز ماده هستند که توسط بینی ما جذب می شوند.
استفاده از روغن وایرکات به روز نه تنها سود شما را افزایش می دهد، بلکه روحیه بخش وایرکات را نیز تقویت می کند و برای مشتریان بازدید کننده توهین آمیز نخواهد بود.

روغن وایرکات

مزایای روغن دی الکتریک وایرکات با کیفیت

سرعت ماشین‌کاری سریع‌تر-روغن‌های جدیدتر بسیار تصفیه شده و تصفیه می‌شوند تا کارآمدتر باشند. آنها طوری طراحی شده اند که مواد پاک کننده را بسوزانند، بنابراین با سرعت بیشتری سطح ریزتری تولید می کنند.
دود کمتر – دود حاصل از سوختگی با آمپر بالا می تواند مقدار زیادی دود سمی تولید کند که باید به بیرون تخلیه شود. حتی پس از آن، دود چه می شود؟
عمر سیال طولانی‌تر – چون ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی را قادر می‌سازد کارآمدتر باشد، گرما و لجن روغن را به سرعت تجزیه نمی‌کنند. این می تواند به معنای صرفه جویی در مواد و زمان باشد.
برای پوست آسان است – بسیاری از اپراتورها از تحریک پوست ناشی از مایعات قدیمی مبتنی بر نفت سفید شکایت دارند. روغن‌های مصنوعی جدید وایرکات روی پوست بسیار آسان‌تر هستند.
تبخیر نمی شود – روغن شما بیشتر دوام می آورد و مغازه شما بوی تعمیرگاه موتور دیزلی نخواهد داد.
دوستدار محیط زیست است، زیرا روغن وایرکات جدید مصنوعی هستند، دفع آنها بسیار آسان تر است و تأثیر کمتری بر محیط زیست می گذارد.

شما فقط یک بار فرصت دارید که تاثیر اولیه خوبی داشته باشید
انتخاب روغن وایرکات مناسب می تواند تفاوت قابل توجهی در عملکرد کلی بخش وایرکات شما ایجاد کند. خرید لوازم وایرکات خوب از هر نظر که به آن نگاه کنید منطقی است.

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به ایده آل تجهیز کارینا می‌باشد © ۱۴۰۲