تهران میدان ولیعصر، ابتدای خیابان کریمخان، ساختمان ۳۱۴، طبقه ۳، واحد ۶

دستگاه سوپردریل چیست؟ | خرید و قیمت سوپر دریل | الکترود سوپر دریل

دستگاه سوپردریل چیست؟ | خرید و قیمت سوپر دریل | الکترود سوپر دریل

خرید و قیمت دستگاه سوپر دریل

دستگاه سوپردریل DB703

 

این دستگاه سوراخکاری را بر روی فلزاتی انجام می دهد که قابلیت سوراخکاری ندارند و برای سوراخکاری اینگونه از فلزات تنها باید از دستگاه سوپردریل استفاده کرد. اما نکته مهم تر این است که قطر سوراخکاری توسط دستگاه بسیار کم بوده و از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است، برای مثال بهتر است بدانید که قطر سوراخکاری توسط دستگاه ها بین ۳ دهم میلی متر تا ۳ میلی متر است.

یکی از متداول ترین سوالاتی که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود این است که دستگاه چگونه کار می کند؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که دستگاه با ایجاد یک میدان الکتریکی، یک الکترود چرخنده و به همراه دی‌ الکتریک آب می‌تواند فلزات را با عمق ۳۰۰ میلیمتر سوراخکاری کند.

 

 

سوپردریل

خرید و قیمت لوازم مصرفی سوپر دریل

همانطور که میدانید روز به روز صنعت در حال پیشرفت است و با تولید دستگاه های صنعتی، بسیاری از کارهای غیر ممکن امکان‌پذیر شده اند و به همین دلیل ما قصد داریم در این مقاله یکی از بهترین و کاربردی ترین دستگاه های صنعتی موجود در بازار را به شما معرفی کنیم، آیا تا به حال نام سوپردریل را شنیده اید و می دانید دستگاه سوپردریل چیست؟

دستگاه سوپردریل دستگاهی است که برای سوراخ کردن فلزات به صورت هوشمند و دیجیتالی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قابلیت آن را دارد که بتواند فلزات را با دقت بسیار بالا و عمق مختلف سوراخ کند. (برای مشاهده ویدئو از سوپر دریل اینجا را کلیک کنید.

سوپردریل

دستگاه سوپردریل چگونه کار می کند؟

توجه داشته باشید که این دستگاه سوراخ کاری را بر روی فلزاتی انجام می دهد که قابلیت سوراخکاری ندارند و برای سوراخکاری اینگونه از فلزات تنها باید از دستگاه سوپردریل استفاده کرد. اما نکته مهم تر این است که قطر سوراخکاری توسط دستگاه سوپردریل بسیار کم بوده و از ظرافت بسیار بالایی برخوردار است، برای مثال بهتر است بدانید که قطر سوراخکاری توسط دستگاه های سوپردریل بین ۳ دهم میلی متر تا ۳ میلی متر است.

یکی از متداول ترین سوالاتی که توسط بسیاری از افراد مطرح می‌شود این است که دستگاه سوپردریل چگونه کار می کند؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید که سوپردریل با ایجاد یک میدان الکتریکی، یک الکترود چرخنده و به همراه دی‌ الکتریک آب می‌تواند فلزات را با عمق ۳۰۰ میلیمتر سوراخکاری کند. الکترود سوپر دریل را در این لینک می‌توانید مشاهده کنید.

سوپردریل

دلایل استفاده از دستگاه سوپردریل چیست

تصور کنید اگر بخواهید یک قطعه فولادی را به ضخامت ۵ سانتیمتر سوراخ کنید و نیاز دارید که قطر سوراخ بر روی این قطعه فولادی تنها ۲ میلیمتر باشد مطمئنا تنها راه حل این کار استفاده از دستگاه سوپردریل است، شایان ذکر است بدانید که برای سوراخکاری دقیق و حرفه ای نمی توان از روش مته استفاده کرد در نتیجه بهتر است با پیشرفت تکنولوژی شما هم پیشرفت کنید و از کار خود را با دستگاه های به روز انجام دهید.

سوپردریل

6 پاسخ به “دستگاه سوپردریل چیست؟ | خرید و قیمت سوپر دریل | الکترود سوپر دریل”

  1. علیرضا گفت:

    سلام. الکترود سوپر دریل هم دارید موجود؟

    • محمدباقر گفت:

      سلام وقت بخیر. بله. الکترود سوپر دریل هم موجود است و از طریق همین صفحه می‌تونید جزئیات آن را مشاهده کنید.

  2. محمدی گفت:

    برای راهنمایی بیشتر برای دستگاه سوپر دریل چطوری باهاتون در ارتباط باشم؟

    • محمدباقر گفت:

      وقت بخیر. راه های ارتباطی ما انتهای صفحه هست و از اون طریق می‌تونید با ما در رابطه با دستگاه سوپر دریل در ارتباط باشید.

  3. یوسفی گفت:

    وقتتون بخیر. قیمت های سوپر دریل رو میخواستم.

    • محمدباقر گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. برای قیمت سوپر دریل با از طریق راه های ارتباطی انتهای صفحه، در ارتباط باشید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به ایده آل تجهیز کارینا می‌باشد © ۱۴۰۲